Fanoušci

Lidé, sledující profil a alba autora pavfoto

Náš tip

Proměňte svá alba ve fotoknihu!
Ideální jako dárek nebo jen tak na památku.
Levně, rychle, jednoduše.

Díky za případné komentáře. LEPŠÍ ZOBRAZENÍ - F11.
Mé fotografie najdete dále zde

stručný výběr z tuzemských výletů (města, hrady, zámky, rozhledny, vodopády ap.
- https://onedrive.live.com/redir?resid=BB67AEE3A38D123%212263

a z těch zahraničních
- https://onedrive.live.com/?authkey=%21At98mntbnNWQ05o&id=9073E300FEBFC08E%21104&cid=9073E300FEBFC08E

daší tipy na výlety (muzea, botanické zahrady, zoo)
- https://drive.google.com/drive/folders/0ByxBJxLblmm-MW5IRW9jRnNqVjg?usp=sharing

fotky z různých akcí
- https://drive.google.com/drive/folders/0ByxBJxLblmm-UVNpVXdNN0lTNE0?usp=sharing

hrady, zámky, příroda
- https://1m-m.zonerama.com/Profile/55047/145133

50 nejleších foto z každého roku
- http://foto1m.galerie.cz/

tematický výběr
- https://www.ephoto.sk/uzivatel/1m-m/albumy/ fotohrátky https://drive.google.com/open?id=0ByxBJxLblmm-aDk0RGRhODNNYlU
a občas nějaké foto i na webech FOTOTURISTIKA a SLUNEČNO
(abuelo)
(albesa)
NIKON & NIKKOR Fan
(angellooo)
Veľmi rád fotografujem prírodu, čo je aj mojim koníčkom. Rád chodím do prírody, na turistiku, rád chodím na hríby...pomaly už aj spávam s fotoaparátom :0))) vo väčšine prípadov nie je možné, že by som išiel bez neho. Beriem ho takmer všade. Človek nikdy nevie na čo pekné, alebo zaujímavé natrafí.....a keby som nemal v ten moment fotoaparát, veľmi by ma to mrzelo :0)))
(cilk)
(dani333)
TEN, KDO MĚ LÍP ZNÁ, ZNÁ MĚ S FOŤÁKEM V RUCE... :o))

Focení je moje veliká radost, je to můj život! :o)
Děkuji pěkně za Vaší milou návštěvu v mém albu
a za případné komentáře. A pokud Vám některý
z mých snímků alespoň na okamžik zpříjemní den,
mělo to mé focení nějaký smysl a radost má je dvojnásobná! :o)
(delabi)
„Ani všechna technika na světě neodčiní neschopnost všímat si.”
Elliott Erwitt
(dusan124)
(fotohorakbrest)
Fotografie je pro mne více,než film, dokáže v krátké době ukázat vše, krásu,radost.smutek, umění ,tradice a hlavně lásku a upřímnost k životu a nám lidem.Děkuji, každému koho potěší a zaujmou, fotografie amatéra
(fuksies)
(hanahgedeon)
"Nejlepší snímky jsou ty, které si zachovají svoji sílu a vliv v průběhu let, bez ohledu na to, kolikrát si je prohlídneme.,,

Děkuji za všechny komentáře . HG:)
(hurrikan39)
prohlednout fotky pratel a domoviny, ukazat fotky zjineho prostredi.
(igor-74)
(jarunka97)
Focení je můj koníček :) Nejraději fotím přírodu a někdy i osoby ( z osob nejčastěji děti ) a někdy i nějaké akce. Fotím kompaktními fotoaparáty. Časem bych si chtěla koupit svůj vlastní fotoaparát :) Focení mě uklidňuje :) DĚKUJI VÁM ZA PĚKNÉ KOMENTÁŘE, ALE BYLA BYCH RÁDA I ZA NĚJAKOU TU KRITIKU A RADU DO BUDOUCNA :)
Poslední dobou jsem se docela nudila a místo učení, jsem fotila. Je tu teď moc nových alb, ale já si jsem vědoma toho, že jsem to teď dosti flákala.
(jenca8)
Zdravím všechny, kteří mají odvahu a chuť navštívit má alba:)
Jsou zde především fotografie z našich výletů či dovolených.
Za každou návštěvu jsem hodně moc ráda a pokud zanecháte komentáře k fotografiím, budu ještě víc ráda:)
Fotím především pro radost...

Pro lepší zobrazení použijte F11 !!!
(jiri-skrobak)
(jitka-jince)
... jsem obyčejný amatér, kterého focení prostě baví. Fotím prakticky cokoliv, co se mi líbí, co mne v daný okamžik zaujme. A jsem z Jinec (nebo chcete-li -z Jinců- oba tvary jsou pravopisně správné).
Jince = městys ležící v brdském údolí řeky Litavky ohraničeném vrchy Koníčkem (Jinecké hřebeny), Ostrým, Plešivcem a Pískem, asi 11 km severně od Příbrami.
Děkuji všem, kteří se zastaví a nahlédnou do mých alb a ještě více těm, kdož přidají i nějaký svůj komentář. :-)
Pro optimálnější zobrazení, lepší prohlížení stiskněte klávesu F11.
Moje fotky si můžete prohlédnout ještě zde: http://jitka-jince.galerie.cz/
a také tady: http://jitka-jince-cesty.galerie.cz/
Fotím rád a cokoliv zajímavého na toulkách přírodou, vesnicí i městem, nemám žádný "vyhraněný žánr". Nejstarší fotky jsou přeskenované z barevných papírových fotografií a někdy je to na nich znát, ale přesto se mi líbí a proto jsem je sem zařadil. Třeba zaujmou i někoho dalšího. Starší digitální fotky jsou nafoceny OLYMPUSEM CAMEDIA C-220 ZOOM. Nyní fotím většinou PANASONICEM LUMIX DMC-LS80, občas také využiji kameru HITACHI DZ-HV574E.
(kamile)
Facebook: Kamile Photo

Focení je můj velký koníček, začínala jsem s přírodou a postupně jsem začala nakukovat i po reportážní fotografii a s příchodem dětí samozřejmě focení omladiny... a snaha se stále zdokonalovat a učit se mě neopouští. Děkuji, že nakouknete na moje albíčka a ráda přijmu i kritiku, která nás co rádi fotíme, posunuje dál a dál a vyvarujeme se tak chybám...
Moje fotky z akcí šitbořského babince budu již prezentovat na samostatných stránkách a tady je odkaz: http://sitborskybabinec.rajce.idnes.cz/
a další ženy, které pořádají babské hody v Pohořelicích a pozvaly si mě, abych je mohla fotit:
http://pohorelskezeny.rajce.idnes.cz/
(kibic)
Ústecký kraj již dávno není o smogu a ropácích, dokáže nabídnout mnohem více, než jen uhlí a elektřinu. :-) Bylo by pak hříchem neukázat širé veřejnosti zajímavosti a krásy severozápadních Čech, a tak většina mých galerií bude z těchto našich končin. Fota v mých albech jsou dokumentační, omlouvám se proto za záběry, které nesplňují odpovídající technickou dokonalost. ;-)
(kirasjer)
Fotografování je můj koníček, fotím vše co mi příjde pod ruku a budu ráda když mi sem napíšete do komentářů jakoukoliv kritiku,či radu :) Doufám že se fotky budou líbit :) Pokud si budete chtít půjčit fotku,či si ji vyvěsit na Rajče napište tam autora..děkuji.

Nebyli nalezeni žádní lidé.

reklama